“Nieuwe businessmodellen in Food; verdienen we straks meer aan data dan aan levensmiddelen?”

In deze deelsessie schetsen Ton van Veen (CFO Jumbo) en Els van Diermen (Rabobank) wat de grootste veranderingen zullen zijn in de huidige verdienmodellen in de foodsector. Welke disruptieve veranderingen dat zijn en hoe wijzigingen in het gedrag van de consument en technologische ontwikkelingen dat beïnvloeden, schetsen deze sprekers. Daarbij hebben ze ook aandacht voor hoe nieuwe structuren en partijen de markt kunnen penetreren. Een praktijkvoorbeeld leert hoe je qua ‘verdienmodel’ klaar bent voor de toekomst.

Ton Van Veen is CFO van Jumbo Groep Holding. Voor zijn rol in de groei strategie van het bedrijf ontving hij meerdere prijzen. Els van Diermen is sectorspecialist food bedrijven Rabobank Nederland zij geven beide vanuit hun eigen achtergrond hun visie over geld verdienen met goederen, online en/of dienstverlening.

Ton van Veen

Els van Diermen